Olympia F1 Race XX1E Disc.
Grup SRAM 12 Vel.Eagle X01E.
(Ìnfo)
5165
4648.5
QUADRO F1 29" Carbon Monocoque M40J / T1000 / T800 with Stability Control OPCIONES DE HORQUILLA Racetrim (Rigid) TAP 15mm OPCIONES DE HORQUILLA Rock Shox Sid RL 29" (100mm) TAP 15mm OPCIONES DE HORQUILLA Fox Float 32 29" Performance SC (100mm) TAP 15mm HORQUILLA RS1 Rock Shox RS1 29" (100mm) TAP 15mm GRUPO Sram XX1E 12V BIELAS Sram XX1E DM B148 (36T) PEDALIER Sram DESVIADOR TRASERO Sram XX1E 12V MANDOS DE CAMBIO Sram XX1E Grip Shift 12V FRENOS Shimano XTR BR M9000 DISCO Shimano RT86S CASSETTE Sram XG 1299 (10/50) CADENA Sram PCXX1E -SELLA Sella Italia SLR MG TIJA Ritchey WCS BLACK 27,2 POTENCIA Ritchey WCS C-220 73D BB Black MANILLAR Ritchey Comp 2X 9D 710mm BB Black OPCIONES DE RUEDAS / NEUMÁTICOS Ztr Crest + Miche 966 Hubs F.15mm R:12mm / Vittoria Barzo TNT 2.25 OPCIONES DE RUEDAS / NEUMÁTICOS Mavic Crossmax Elite F:15mm R:12mm / Vittoria Barzo TNT 2.25 RUEDAS / NEUMÁTICOS RS1 Ztr Crest+Miche 966 F:15m R:12mm / Vittoria Barzo TNT 2.25

Creada gràcies també a la col·laboració dels millors corredors dels equips Olympia, que fan servir els quadres de la marca a les competicions nacionals i internacionals, com ara el campió italià de XCO Daniele Braidot (GS forestals de Cicli Olympia Vittoria), al seu germà Luca Braidot i el campió colombià Leonardo Páez (Olympia-Polimedical),
F1 és més lleugera on les tensions no requereixen materials particularment gruixuts, afavorint així el pes i la rigidesa en el seu conjunt (la mida S pesa 1.050 g). La direcció rebaixada i cònica està muntada en una articulació robusta, un bloc summament rígid i capaç de suportar i absorbir les tensions que sorgeixen de les forquilles d'última generació. Del joc de encast entre els tubs es crea un detall únic i particular que evoca deliberadament l'O d'Olympia.
Pel que fa a la part estètica, el departament de R + D Olympia ha treballat en el quadre F1 per obtenir línies molt netes, fins i tot en funció de la creixent presència de grups separats. Tots els cables pa-sant per endins del quadre, amb entrades integrades a la zona de direcció en una part on les tensions són menors que a la resta del quadre.
Així el tub horitzontal no es per-fora per passar els cables i s'eviten les zones que podrien trencar-se en les parts sotmeses a majors esforços. Seguint l'enfocament estètic lineal, l'ancoratge per al desviador està ocult.
F1 és més lleugera on les tensions no requereixen materials particularment gruixuts, afavorint així el pes i la rigidesa en el seu conjunt (la mida S pesa 1.050 g). La direcció rebaixada i cònica està muntada en una articulació robusta, un bloc summament rígid i capaç de suportar i absorbir les tensions que sorgeixen de les forquilles d'última generació. Del joc de encast entre els tubs es crea un detall únic i particular que evoca deliberadament l'O d'Olympia.
Pel que fa a la part estètica, el departament de R + D Olympia ha treballat en el quadre F1 per obtenir línies molt netes, fins i tot en funció de la creixent presència de grups separats. Tots els cables pa-sant per endins del quadre, amb entrades integrades a la zona de direcció en una part on les tensions són menors que a la resta del quadre.
Així el tub horitzontal no es per-fora per passar els cables i s'eviten les zones que podrien trencar-se en les parts sotmeses a majors esforços. Seguint l'enfocament estètic lineal, l'ancoratge per al desviador està ocult.