Pedalada Escanyabocs 16 de Maig del 2015.

L'Escanyabocs 15 presenta una important novetat que farà realitat una de les aspiracions més volgudes de l'organització; la celebració d'un Escanyabocs en format mini i per als més petits de la casa.
(+Info)

L'ESCANYABOCS PER ALS MÉS PETITS

L'Escanyabocs 15 presenta una important novetat que farà realitat una de les aspiracions més volgudes de l'organització; la celebració d'un Escanyabocs en format mini i per als més petits de la casa.

En col·laboració amb el Consell Esportiu de l'Alt Urgel (CEAU)l, els nens i nenes d'entre 8 i 13 anys podran compartir experiències amb els participants de l'Escanyabocs i començar a tastar les proves de muntanya. Cada cop són més els joves que mostren interès en aquest tipus de modalitats esportives i des de l'Escanyabocs i el CEAU hem volgut facilitar l'accés satisfer aquest interès.

Les proves del Mini Escanyabocs seran tres: cursa a peu, orientació i btt. Totes elles es faran el dissabte al Parc del Segre i estaran adaptades a les característiques dels joves participants. Al matí es farà la cursa a peu i l'orientació i, a la tarda, la btt, tot coincidint amb el cap de setmana i la resta de proves sènior de l'Escanyabocs, per la qual cosa podran viure el veritable ambient de l'Escanyabocs.

Horaris i característiques de les competicions:

Dissabte 16 de maig.

09:15.- Cursa Trail, 2,5km i 260m desnivell.

12:00.- Orientació a peu, 45'.

16:15.- BTT, circuit a l'Horta del Valira

Inscripcions:

A les Escoles de la Seu d'Urgell i al Consell Esportiu Alt Urgell, 5€ inclou participació en totes les proves. També el mateix dia de la prova al Parc del Segre, a partir de les 08:00h.

Oberta a nens i nenes de 8 a 13 anys.

Com sempre, i gràcies a la col·laboració de Turisme de la Seu, tots els participants del Grifone Challenge - Escanyabocs '15 que realitzeu la reserva d'allotjament mitjançant la Central de Reserves de Tursime de la Seu, us podreu beneficiar d'ofertes especials.

Per tal de gaudir d'aquests avantatges, només cal que feu la vostra sol·licitud de reserva omplintaquest formulari.

La Seu d'Urgell i la comarca de l'Alt Urgell us ofereixen un ampli ventall d'opcions on escollir. A Turisme de la Seu us facilitaran tota la informació sobre hotels, albergs, turisme rural, restaurants, visites culturals, activitats... i molt més.

PEDALADA ESCANYABOCS '15, UN REPTE FET A MIDA

Com és tradicional, l'organització de la Pedalada Escanyabocs torna a oferir una prova que s'adapti a les característiques de tots els participants que vulguin gaudir dels camins i corriols dels voltants de la Seu.

Per aquest motiu, el col·lectiu Gall Negre i l'Ajuntament de la Seu d'Urgell us ofereixen dos recorreguts diferents:

  • CIRCUIT LLARG: Recorregut de 52 km de distància i 1.700 metres de desnivell positiu acumulat.
  • CIRCUIT CURT: Recorregut de 32 km de distància i 800 metres de desnivell positiu acumulat.

Tenint en compte que per al disseny del recorregut s'han hagut de demanar diferents permisos i autoritzacions a propietaris particulars, i també per evitar que es pugui circular per aquests paratges privats, l'organització de la prova farà públic el recorregut exacte dels dos circuits el dia abans de la prova, el 16 de maig.

Recordar a tots els participants que, per poder dissenyar un recorregut variat, amb corriols i camins inèdits, necessitem l'autorització dels propietaris dels camps que ens permeten, un cop l'any, circular per les seves terres. Per aquest motiu demanem a tots els participants que durant la resta de l'any no es faci ús d'aquest recorregut i que no es pengi cap track de GPS a la xarxa. 

Aquesta col·laboració és necessària per tal de poder tenir continuïtat amb la Pedalada Escanyabocs i seguir oferint-vos camins i corriols nous any rere any.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració.

Ja disposem dels perfils dels dos recorreguts de la pedalada Escanyabocs '15. Ja sabeu que el recorregut es manté en secret fins el dia de la prova.

Perfil recorregut curt:

Perfil recorregut llarg: