KIT REPARACIÓ TUBELESS:

SAHMURAI S.W.O.R.D.
(+Info)

Com va?

El nom Sahmurai fa referència al seu inventor Stefan Sahm, un alemany establert a Sud-àfrica cansat de punxar en els seus entrenaments i d'haver de jugar-se el físic carregant un perillós punxa a la butxaca del jersei per poder usar metxes de reparació de tubeless. Stefan va tenir la idea d'integrar tant l'eina de preparació del pneumàtic (el reamer) com el punxó que s'insereix la metxa en el propi manillar mitjançant dos taps expansors integrats, que evitessin així el perill de poder clavar el punxó, així com també el problema que la metxa s'assequi si la portes a l'exterior. Nosaltres vam fer una prova amb un pneumàtic tubeless que ja teníem foradat (tampoc és pla de malgastar ...); les metxes són molt efectives per la seva gran grandària i adherència i el sistema és fàcil d'accedir i usar en el camp. Un cop instal·lat és invisible, i el seu pes, ridícul.

Per a qui és?

Una bona idea per a les carreres i per als que vulguin portar un kit bàsic mínim de reparació de tubeless. No et servirà si clivelles la coberta o el forat és molt gran, però per als forats petits habituals, les metxes del Sahmurai són prou eficaços. Amb el kit inserit al manillar i una bombona de CO2 o un esprai d'escuma, tens el mínim per no haver de trucar  que et rescat.

Què hi falta?

Tant el reamer com el punxó són bastant robustos, i ja posats a fer una eina ultralleugera, potser es podrien haver esgarrapat alguns grams més a la bàscula. Només per a manillars entre 17 i 21 mm de diàmetre interior, encara que són la majoria. Si ets dels que agafa el manillar a les pujades com si portessis banyes, el tap pot molestar una mica al palmell de la mà.

FITXA TÈCNICA

Preu 27,90 euros.
pes
42 grams.
Descripció
Kit de
reparació de punxades per a pneumàtics tubeles, amb punxó reamer de preparació i punxó d'inserció de les metxes (5 incloses), inserit tot això en l'interior de manillar amb expansors de tap.